Nytt år, nya möjligheter. Vi lägger 2014 bakom oss och blickar fram mot ett spännande, händelserikt och fantastiskt 2015. Det här kommer bli ett bra år! 

Mycket har hänt sedan sist jag skrev, både bra och mindre bra saker. Men så är livets gång eller hur? 

Imorgon börjar Lilly sin första dag på förskolan och det är en ära för mig att få skola in henne där. Ska bli otroligt kul och spännande. Eftersom att det var Fredrik som skolade in Albin på dagis har jag ingen aning om hur det här funkar men det kommer gå super bra. Kan ni fatta att hon redan är 1 år? Jag kan inte det. Det är helt galet, min lilla flicka 1år och ska bli en dagistjej liksom.  
Åh mammaledighetens glada dagar är över och jag går tillbaka till arbetet den 2/2. Tillbaka till verkligheten. Rutiner - lämna, hämta, laga mat, leka, sova osv. Känns toppen faktiskt! 

Som sagt har det hänt en hel del under året som gått. Nu mera bor jag och barnen i min första alldeles egna lägenhet (!!) och under nutidens omständigheter försöker jag få vardagen att gå ihop som ensamstående tvåbarnsmamma. Tack vare min fina familj och mina fina vänner  som hjälper till på alla olika sätt så funkar det fantastiskt bra! 

Men nu är det dags för mig att sova så man är pigg och fräsch imorgon. Känns kul att skriva igen. Hoppas det håller i sig 😊




Kommentarer
Anonym säger:

du är så himla duktig Hannah ! <3 stor kram / Janina

2015-03-05 | 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: