I vanlig ordning har vi tisdagsfikat idag! Alltid lika trevligt. Innan så var jag och Titti ute på en långpromenad. Och efter fikan åkte jag och Linda hem till henne och fortsatte fika tills det var dags för mig att hämta Albin på dagis.

Sedan har vi bara varit hemma. Jag har haft så himla tråkigt! Har verkligen varit rastlös och jag känner att jag skulle behöva börja med något nytt projekt här hemma. Vill göra om - någonting men vet inte vad. En veranda skulle jag kunna dö för nu. Tänk va härligt i sommar.  På tal om "börja med något" så har jag dragit igång och gör behandlingar igen! Så himla roligt. Jag lägger fokus på fransar och bryn, ansiktsbehandling, vaxning och massage! Så om ni är intresserade så kan ni höra av er för mer info :) 

Nu ska jag städa undan lite innan det är dags att sova.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: