Igår tog jag mitt första glas vin på nästan ett helt år! Det var så himla gott! Lilly fick ersättning som hon tyckte va toppen. Jag ammade henne vid halv sju sista gången i går kväll. Vi åtta var hon hungrig Igen så då fick hon en flarra. Sen käkade hon vid 11 igen då Jenny hade tjatat tills sig att jag skulle gå ner till the public med henne. Efter 11-flarran somnade Lilly, precis innan vi skulle gå vilket var bra så jag kunde slappna av. Moa och Amanda var hemma med henne medans jag och Jenny gick ut. Det var väldigt roligt att få dels komma ut å träffa folk och dels att vara utan båda barnen. Jag fick vara bara Hanna igen liksom å det var kul. Samtidig som det var spänt å ovant att vara utan Lilly för första gången, men det gick bra. Hade ju kontakt med Moa under dom två timmarna jag var borta. Vi var ju hemma igen vid halv två. 
Det var verkligen en himla trevlig kväll igår. Det var så spontant och avslappnat. Vi bestämde igår att jag, Jenny, Moa och Amanda skulle käka middag och ha tjejkväll. Baktanken var att jag skulle få ta mitt första glas vin. Men det var super trevligt! Fick i mig två hela glas "dagens" här hemma och sedan en öl nere på public. Idag känner jag mig sliten. Inte bakis, faktiskt. Men sådär "alkohol trött" förstår ni vad jag menar? Seg i huvudet och seg i kroppen. Jag och Lilly har sovit två timmar på soffan nu så ska gå upp å ta någonting å äta. En pizza vore ju gott! Men det får bli något enkelt här hemma bara. 

Albin var med Fredde igår så dom två hade grabbkväll hemma. Skulle ringa och säga godnatt till Albin vid halv nio men då svarade inte Fredde eftersom att dom båda hade deckat i soffan. 

Nä men nu är jag hungrig! Ska gå och se vad jag kan äta. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: