Jag har försökt att skriva ett inlägg flera gånger under hela dagen men jag har bara blivit avbrutet hela tiden av amning, Fredrik, shopping, bjölbyten, bilåkning osv. 
Vi har iallafall haft en jätte mysig dag. Jag, Fredrik och Lilly. Albin lämnade vi på dagis i morse. 
Vi har varit i centrum på förmiddagen. Vi käkade frukost, shoppade och lunchade. Efter det svängde vi förbi Täby C för att jag ville prata med dom på Apple store och se om det fanns någon möjlighet att rädda mina bilder... Men det verkar vara omöjligt. 
På vägen hem åkte vi till arninge och handlade sedan vidare å hämta Albin på dagis. Hem och dumpa alla matvaror och sedan ner till centrum igen för att täckna nytt bredband, så äntligen har vi internet här hemma. Kvällen spenderade vi hos svärmor. Vi pt god middag och satt å pratade och helt plötsligt var klockan halv tio. 

Ja vi har verkligen flängt fram å tillbaka idag men det har varit så mysigt att umgås bara vi. Eftersom att Lilly är så liten och skötsam så märker man inte av henne så mycket mer än att hon skriker när hon vill äta eller få ren blöja, så jag å Fredrik har hunnit prata och umgås ordentligt med varandra idag utan att bli avbrutna av en 3 åring som frågar vad det är i kaffekoppen tremiljader gången. Så det har verkligen varit mysigt att få spendera kvalitetstid med sambon :) 

Men oj vad dagen har gått fort! Halv tio åkte vi å lämnade Albin på dagis och halv tio på kvällen packade vi ihop hos svärmor. 

Nä nu måste jag sova det är ju en dag imorgon också. God natt :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: