Igår började jag få ont i huvudet. Kändes som migrän lite grann. Det liksom pulserade "bakom" ena ögat och efter större ansträngningar gjorde det ondare. Tog alvedon, men det hjälpte bara lite grann. Nu har jag sovit och knaprat smärtstillande i ett dygn och värken har fortfarande inte släppt? Att sova brukar ju vara den bästa medicinen men när jag vaknade hade jag lika ont som när jag somnade. Kan det vara amningen som gör det? Har jag vätskebrist? Spänningshuvudvärk? Har ingen aning. Är det någon som kan tänkas veta vad det beror på? 
Kommentarer
Anonym säger:

Jag får så när ja dricker för lite emellan varje amning!

2014-01-21 | 10:48:39
Anonym säger:

järnbrist? många kvinnor får det efter en förlossning tänk på att äta c vitamin som binder järnet (broccoli spenat jordgubbar hallon innehåller mkt järn)

2014-01-21 | 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: