Jag är och förblir trött känns det som. Och det ända rimliga och vettiga är att vila så mycket som det går nu innan bebis kommer. Meeen, har ju lite svårt för det. Blir så lätt rastlös och får liksom ångest när jag inte håller mig sysselsatt. Men idag ska jag försöka, helhjärtat, att vila heeeela dagen. Jag behöver det. Vi startade tidigt idag, Albin vaknade 05.00 (!!!), och ville ha frukost. Åh herregud jag kan verkligen inte minnas sist han vaknade så tidigt och när jag försökte öppna ögonen och gnugga bort grus så undrade jag hur fasiken jag ska palla gå upp på nätterna med bebis sen? Det är ju tur att man på något magist sett bara orkar det. 
Iallafall.... Tänkte nog försöka sova en stund till. Klockan är ju faktiskt bara tjugo över sju och eftersom att Fredde lämnade Albin idag så behöver jag inte gå utanför dörren förens det är dags för hämtning. Och jag har lovat Albin att hämta tidigare idag så vi kan åka pulka i snön som äntligen kommit.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: