Imorse vaknade jag med ett sms från min vän Titti. Hon undrade om vi inte ville komma förbi BB-hotellet och hälsa på henne, Alex och Lilo. Ååååååh!  Äntligen har Titti också fått sin skatt, äntligen kan vi dra barnvagn tillsammans. Snacka om att dagen startade bra. Allt hade gått bra för dem och Lilja-lo var en liten pluttis precis som Lilly och även hon hade brottom ut. 11 dagar före BF och jag tror att dom var inne på förlossningen i 20 min (!!!) innan hon var ute. Snacka om att vara gjort för att föda barn. På tal om förlossning ska jag lägga ut min förlossningsberättelser med Lilly snart, så fort jag får tid att skriva ner den. 

Jag dumpade av Albin hos Sandra å Leon medans jag och Lilly åkte till DS för att få träffa lilla Lilo. Så himla liten å söt. Hon var en riktig blanding mellan sin mamma å pappa. Men jag tyckte nog att hon var mest lik Titti. Samtidigt som Alex inte kan förneka något. ha ha. 
Det var mysigt att få träffa dom alla tre! Å Grattis till er igen, det gjorde ni bra! 

Lilla Lilja-lo, aka Lilo :) 

Ja, alltså. Jag måste ju bara nämna vädret. Herregud vad lite solsken kan göra! Ren lycka hela dagen! Känns som det var huuuur längesen som helst som det var sol sist. Jag klädde på mig solbrillor och skinjacka på en gång kan jag säga. Hoppas det fina vädret har kommit för ett stanna! 


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: