Idag har vi varit med morfar och moster Jill i stallet! Albin älskar att vara där och efter idag ännu mer då  han fick sitta upp på Jills häst efter hennes lektion och skritta den sista biten i ridhuset fram till portarna. Det var kul att se eftersom att han tidigare inte vågat sig upp på någon häst. 

Albin bestämde sig redan innan vi åkte till morfar att han skulle sova över där. Först tyckte han dessutom att jag och Lilly skulle stanna hemma å inte följa med till stallet, för han kunde minsann åka dit med morfar själv. Men efter mycket om och men fick vi följa med. 

Efter stallvistelsen skulle pappa träna så jag tog barnen och körde Jill till hennes kompis som hade kalas. Vi andra passade då på att åka till Sandra å Charlie en stund innan jag skulle lämna över Albin till pappa. 

Så kvällen spenderade jag hemma hos Robin och Angelica med god mat, spel och skitsnack. Vi kollade även mello. 

 Nu ligger jag hemma i sängen och undra hur fasiken den här dagen kunde gå så fort? Alla dagar vara flyger förbi. Känns som att jag alltid har saker att göra och har jag inget planerat så skaffar jag mig saker att göra. Jag gillar fart och fläkt men nu känner jag att jag skulle behöva en ligga-hemma-i-soffan-hela-dagen dag! Men den dagen för vänta för imorgon och den kommande veckan har jag massa saker att göra. 
Nä nu måste jag sova! Godnatt hörreni. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: