Dagens planer var egentligen att åka skridskor men eftersom att vädret är som det är så kändes det inte så lockande att ställa sig på isen med en treåring som knappt kan åka. Så vi bestämde oss för att börja dagen med en sen frukost på smörkransen med Jenny. Efter mycket om och men på olika slags aktiviteter bestämde vi att åka till lekiz så lilleman fick göra av med lite energi. Sagt och gjort. Oj vad han uppskattade det. Han hade super roligt och hittade ett helt grabbgäng att springa runt med. Jag och Jenny satt å fikade medans och Lilly sov så sött i vagnen. I slutet var jag tvungen att pröva ALLA rutschkanor med en skeptisk Albin. Han var inte riktigt med på i början att dra med sig morsan in i "leklandet" men med lite övertalning så gick det. Haha. Dagens höjdpunkt kan jag ju säga. Så jäkla roligt att få utlopp för sina barnasinnen säger jag bara. 
Nu är vi hos Jenny och ska äta en sen lunch innan vi ska uträtta några ärenden. Bl.a. Att tvätta min skitiga bil! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: