Idag har vi bara varit hemma heeeela dagen. Morgonen var intressant. Jag å Fredrik hamnade i en diskussion som urartade och ja, jag går inte in på detaljer men jag blev väldigt frustrerad å ledsen. Varför är karlar så jävla tröga ibland? Nåväl vi har löst situationen så det är lugnt. 
Jag började städa maniskt efter det iallafall. Det är liksom som terapi det där med städningen. Eller hur? 

Farfar Bosse kom över på sen lunch och lekte med barnen. Eller med Lilly blir det ju mest gos. Och vid lunchen var vi igång igen. Jag å Fredrik alltså. Herregud vi har verkligen varit på varandra idag. det kan kanske har å göra med att det var ett tag sen sist nu. Ja men ni vet. Men snart ska jag vara "fit-for-fight". Men alltså det påverkar ju faktiskt förhållandet! Det måste ni hålla med om! Man blir ju frustrerad. Huuuur som helst så är vi vänner nu. Bosse tog med sig Albin hem över natten så vi får lite egentid. Lilly är ju självklart med men som sagt är ju hon inte så uppmärksamhet-tagande mer än att få mat å blöjan bytt.

Så nu har vi precis ätit god middag tillsammans och ska kolla på en film. Först ska jag bara baka en kladdkaka. Haha ja nu kommer amnings-cravingsen tillbaka. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: