Efter att jag lämnat Albin på dagis åkte jag och Lilly vidare till Sollentuna för att hälsa på min vän Malin. Vi kom på idag att vi inte setts sen jag var gravid i typ v 18!! Det är ju hur längesen som helst. Jag har liksom inte träffat henne under hela hennes graviditet och hon är i V24 nu. Men trots att vi inte sett varandra på så länge känns det alltid lika naturligt och idag hade vi så himla mycket att prata om och ta igen. Klockan bara sprang iväg. Efter ca fyra timmars skitsnack och skratt var det dags att hämta Albin på dagis och det kändes som att vi skulle kunna sitta å prata minst fyra timmar till. Men vi lovade varandra att det inte skulle ta så lång tid mellan gångerna vi ses!

Nu skriker Lilltjejen efter mat så måste sluta nu. 

Kommentarer
Malin säger:

<3

2014-02-24 | 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: