Igår hade jag en riktigt bra dag på jobbet. Åkte iväg på ledsagning med en kund och käkade hämt-mat efter läkarbesöket. Mitt sista besök blev inställt så jag kunde i lugn och ro avsluta dagen på kontoret och även gå lite tidigare.
Tog mig tid till att sola efter jobbbet vilket jag ångrar idag. Jag har solat solarium i hela mitt liv. Typ. Hela tonåren iallafall. Men nu har det inte blivit på ett tag. Dum som jag är kör jag all-in och med boost och pressade tiden ut vilket resulterade i att jag brände mig? WTF? Har ALDRIG hänt förut. Så idag har jag svin ont på magen å låren.
På det här skulle jag förstås vara duktig och träna. Herregud. Har träningsvärk från topp till tå.

I morse när jag vakande, vaknade jag på helt fel sida. Förståeligt. Höll på att börja grina av trötthet och värk. Frågade Fredrik två gånger om han var säker på att Albin inte hade feber vilket han båda gångerna sa rakt ut -nej Hanna gå upp nu. Det var riktigt synd om mig. Tog mig iallafall upp å svepte kaffet å väckte Albin med frukost på sängen (samlar lite plus poäng eftersom att han på senaste tiden blivit pappig) och han vart riktigt nöjd.
Gick min dagliga runda ner till dagis å vidare till jobbet. Härligt med 40 min PW på morgon med brännskador och träningsvärk. Eller inte.

Ska käka lunch med mamma idag så den här dagen kanske inte blir katastrof ändå. Nu ska jag försätta jobba. Hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: