Ja det var ju ett par dagar sedan jag skrev. och anledningen till det är för att jag har jobbat hela helgen och inte haft tid åt datorn. Jag hann också åka till IKEA i fredags med Sandra ch barnen. och där shoppade jag loss. Köpte bland annat en skit snygg golvlampa och lite smått å gått till Albin.
I lördags tog jag mig en shopping tur efter jobbet. Sedan gick jag hem och möttes av Fredde och Lollo som tyckte att vi skulle gå ner på mm. Jam varför inte liksom! Så dit bar det av för ett par öl innan det var dags att gå hem.
Och igår var det ju mors dag. Min alldra första! Tyvär så firade inte vi det utan jag var och firade min mamma med syrran. Gissa vart? Jo, på MM. hahha. Känns som att jag är där jämt. Med det är så så jäkla mysigt där så det är svårt att låta bli att gå dit.
Nu måste jag bytabajs blöja för det stinker här. Hörs sen! åh juste idag då? Vi har inga planer. Ska nog bara vara hemma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: