Om jag skulle beskriva den här dagen med ett ord skulle jag säga: boring! Eller i alla fall från och med den sekunden jag vaknade till den sekunden Miranda kom tillbaka efter jobbet. Den tiden var riktigt tråkig. Jag gjorde verkligen så lite att om jag skulle visa mellan tumme och pekfinger skulle jag pressa ihop dom allt vad jag kunnat. Med andra ord - ingenting.
När Miranda kommit hem så blev min hopplöst tråkiga dag lite roligare. Vi åkte och handlade på ica, mat och färg. Hårfärg alltså. Så jag har färgat håret *superglad* jag trivs verkligen bättre nu i min nya hårfärg. Juste, det blev mörkt..glömde säga det. Hur som helst, nu är jag brunett igen! =)

Nu ska jag och Miranda göra kväll. Imorgon ska vi nämligen till ölands djurpark. Natti Natti.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: