Alltså nu är det så här att jag har ju hittat världens bästa serie. Sons Of anarchy. Och nu när jag varit sjuk så har jag ju inte gjort annat än att kollat på den. Så jag har snart kollat klart hela sesong tre. Jag började för en vecka sen. Inte illa va? Tre sesonger på en vecka. Men det som inte riktigt funkar nu är ju att jag inte kan se fyra avsnitt på kvällen. Det märkte jag idag för att jag satt uppe till klockan ett inatt och kollade. När jag gick å la mig vaknade Albin å sa att han frös och sparkade bort täcket. Jag började undra om han kanske hade feber men tempen visade 35.9 är det normalt? Visst är det de? Kanske lite lågt. Hur som helst somnade Albin om men inte jag. Jag låg och vred å vände mig och funderade på om Jax tjej, tara, var död eller inte. Alltså i serien. Jag funderade på om jag skulle gå ner och kolla ett avsnitt till men jag tog mitt sunda förnuft och sa till mig själv att sova är det bästa du kan göra nu. Klockan var nog inte mindre än två när jag lyckades slumra in. Och det känns idag. Jag är trött. Och längtar hem för att få titta en avsnitt till.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: