Idag har vi inte gjort så mycket, vilket har varit väldigt skönt. Var å käkade frukost hos Stellan med han å mamma. Sedan åkte jag hem till mamma å va där med syrran. Efter det åkte jag hem och städade (ovanligt va?). Miranda och Caroline kom förbi och käkade snabbmiddag och när dom gick badade Albin. Precis lagom mycket aktiviteter för en lördag.

Just nu sitter jag i soffan och har tagit mig en Lördagsöl. Albin har precis somnat. Jag längtat tills han får vara uppe längre för det blir så otroligt tråkigt när han somnat. Speciellt när Fredde inte är hemma. Han är iväg och tar "några" öl med sina kompisar :)

Ne nu ska jag gå ut å ta mig en god cigg med ölen. Sen kommer mina sega vänner å håller mig sällskap! Hej så länge!

Kommentarer
carrå - mamma till Isabella och Evelina säger:

Uttryckte mig dåligt menade alla i centrala åkersberga, vet inget om dem som är lite mer utanför. Hört helt ok om luffarbacken alla andra centrla har jag hört såååååå mkt skit om tyvärr :s

2012-11-01 | 19:35:59
Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: