Det var tungt att gå upp kl 6 imorse kan jag lova men efter en kopp kaffe ordnade det upp sig, det var en lugn dag på jobbet trots att jag drog över tiden och fick sluta en halvtimme senare. Men det kompenserades med en AW med Fredde, Lollo och Albin på MM. Alltid lika trevlig att sitta på deras uteservering. Efter det gick vi hem å lagade mat. Fredde gjorde kött, ris och rödvinssås. Mycket gott. Mätta å belåtna la vi oss alla tre i sängen och det dröjde inte lång tid innan både Fredde å Albin somnade. Rastlös som jag blev då åkte jag hem till Linda för kvälls te. En riktigt härlig start efter semestern. Dessutom är jag ledig imorgon pga att jag ska på ett läkarbesök. eller ledig å ledig jag jobbar iof kväll, men är ledig på dagen ;) så det ska bli skönt (förutom läkarbesöket). Just nu ligger jag å Fredde i soffan, Fredde har somnat om efter att han plockat undan i köket. Och jag ska nog joina honom. Ska kolla klart filmen på 6an först bara. God natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: