Igår var jag i skolan och hämtade min dator som varit på lagning. Under den tiden har jag ju haft en lånedator. Och jag kan säga att jag hunnit spara en heldel bilder, dokument och andra skit grejer på lånedatorn eftersom att jag lämnade in min vanliga dator i skolan på lagning när jag var högravid och det är ju si så där 9 månader sedan. om inte mer. Så när jag väl skulle få tillbaka min vanliga dator var det ända jag tänkte på ALLA BILDER. såklart. Jag hade ju sprata alla bilder på Albin där. Så det fixade jag. så dom finns. alltså jag har dom på denna dator nu också. Men det jag inte tänkte på var ju det där jäkla skit arbetet som ska vara inlämnat imorgon. Så nu mina vänner måste jag skriva om HELA JÄVLA SKITEN!! GAAAH jag blir galen! Så nu måste jag sitta och råplugga. Jag pratade iof med min lärare och berättade så det var okej att jag lämnade in senare. Men ÄNDÅÅÅ!!! ne nu måste jag fortsätta meed pluggeriet. HEJ
Kommentarer
Andrea - Mamma till Elias säger:

Oj! Elias har 68 , i jackor har han 62 . och vissa kläder 74 om de är litet :P

Men för det mesta är det 68!

Hur lång är albin o vad väger han ?

2011-06-01 | 10:43:43
Bloggadress: http://andrealobb.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: