Vi lever och mår bra. Alla tre. Hela lilla familjen. Fredde jobbar och står i precis som vanligt. För tillfället ligger han här brevid mig i soffa och snarkar hög. Han är helt slut stackarn. Jag känner mig också helt färdig. Jag jobbade idag vilket jag inte gjort på säkert en månad. Så lite ringrosting tog jag mig igenom hela jobb dagen utan problem. Snacka om att man har bra minne egentligen. Hade inte glömt en enda port kod, nyckelnr eller telefon nummret till intra phone. haha. Helt otroligt!
Och Albin då.. lilla plutten (som för övrigt börjar bli så stor) lever livet fullt ut med mycket skratt, bus och kärlek. Han är så himla go min lilla son. Väldigt kramig är han och kramar andra mer än gärna. Men i mellan åt kommer grin och tjurattackerna som är lite mindre mysiga. Han är väldigt bestämd, vet vad han vill och protesterar högt och tydligt om han inte får som han vill. Lägger sig på marken och vägrar ge sig. Men det hör väl till antar jag. Föräldrar livet är underbart, slitsamt och helt fantastisk. Jag känner mig så otroligt glad och stolt över att vara ung mamma. Det är absolut inget jag ångrar men samtidigt skulle jag faktiskt aldrig rekommedera det till någon annan. Eller... alltså det jag menar är att jag egentligen tycker att man ska gå klart, iallafall gymnasiet och kanske jobbat ett par år. För det är jäkligt tungt att plugga samtidigt att ha småbarn. Det går, absolut, men det är tufft! Och på tal om att plugga så behöver jag kolla igenom en del plugg-grejer innan jag går och lägger mig. Så vi hörs nästa gång :)

Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: