Det tog två minuter för Lilly att somna idag på vilan. Hon känns så trygg och glad över att få vara här på dagis. Kommer inte ha några problem alls att lämna bort henne till den så fantastiskt bra och kompetenta dagisfröknarna. Är verkligen jättenöjd med söralids förskola. 

Idag var vi ute på förmiddagen och lekte. Trots vädret och att hon inte kan gå ordentligt kämpade hon på riktigt bra och höll humöret uppe. Rutschkanan var bäst tyckte hon. 


Nu när lilltjejen somnat passade jag på att gå upp till prästkragen och pussa på Albin. Känns så lyxigt att kunna göra det och att få träffa honom här på "hans" dagis. Han kollade lika frågande som i går på mig och undrade vad jag gjorde här. Men efter att jag förklarat att jag är ju här med Lilly men att hon sover nu så såg han nöjdare ut eftersom han insåg att han skulle få några lektimmar till. 
Får så mycket beröm för båda mina änglar av dagis fröknarna så jag tror jag spricker av stolthet. Dom alla tycker att jag har så snälla och "grundtrygga" barn! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: