Idag blir Lilly två hela månader! Det händer så otroligt mycket nu dom första månaderna. Hon är väldigt stark i nacken och tycker att det är helt ok att ligga på mage å träna. Hon sprattlar hej vilt med armar och ben när hon ligger i babygymmet. Hon har även börjat lee "på riktigt" men är fortfarande svår flörtat. Hon är nyfiken och vill gärna hänga med överallt. Jag får väldigt bra armträning tack vare det. Hon har börjat jollra lite grann och säger till högt å tydligt när man inte är tillräckligt nära. 

Det är så roligt att se hur hon utvecklas för varje dag. Samtidigt som jag vet att det går så fort att hon hux flux kommer vara tre år så jag försöker ta vara på varenda liten minut att bara njuta av bebisgoset! 

Min lilla flicka! Man ser redan nu vilken busunge hon kommer bli. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: