Jag har precis avverkat ca två timmar framför datorn och pluggat! Vet inte hur jag fick motivation och ork till det. Men nu har jag iallafall gjort ett kursavsnitt i "vård och omsorg vid demenssjukdom". Känns otroligt skönt och jag planerar att kunna sitta någon timme VAJE dag nu framöver. Så jag blir klar med skiten någon gång. Har haft ångest länge över det här med utbildningen och på senaste tiden har jag funderat många gånger på om jag verkligen ska fortsätta. Nu har jag kommit fram till att, JA det ska jag. Har ja nu gett mig fan på att jag ska utbilda min till undersköterska så ska jag slutföra det också. Här påbörjas inget för att sedan inte slutföra det. Så nu jävlar anamma. Pepp talk to myself liksom. Slänger upp en selfie på det! Nu måste jag sova. Det är ju en dag imorgon också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: