Ja men då kan man bocka av dagens måsten! Har precis pluggat en timme. Och det var väl egentligen denna dags enda måsten.
Men den här dagen har gått så otroligt fort. På riktigt. Vi började med att försova oss till dagis. Så när jag lämnat Albin var klockan lite över tio.
Jag hade plockat upp Jenny på vägen dit så vi åkte vidare å mötte upp Linda, William och Maria för att fika i parken. Perfekt parkväder idag igen. så underbart! Efter det power walkade jag och Jenny hela 6.9 km innan vi åt lunch hos mamma. Det känns i mina ben nu kan jag säga. Speciellt nu när vi gick 4.4km på kvällen också. En hel mil idag. Good job! Efter lunchen gick vi ner till dagis och hämtade Albin, tog bussen till Maria och lät barnen leka av sig. Mitt i leken ringde Fredde och ville bjuda ut mig (och barnen) på middag. Slippa laga mat? ja tack! Var super mysigt. Sedan tog Fredde med sig barnen hem (helt själv för första gången) och jag åkte vidare till Jenny. Vi skulle egentligen till gymmet men jag har vänt upp och ner på hela huset för att hitta mitt gym-kort. Det är helt borta. Så som sagt tog vi en PW istället.

Nu har jag grus i ögonen och ser knappt vad jag skriver så det är väl dags att runda av och gå och lägga sig. Är riktigt trött och så får jag ju inte försova mig imorgon :)

Natti Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: