Jag kan inte fatta att det snart är dags! Nu är det bara tolv dagar kvar till BF och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag slipper gå över tiden. Jag frågade Albin när han trodde att bebisen skulle komma och först svarade han "nuuuu" men sedan höll han upp tio fingrar. Ja, Albin kom ju två dagar innan BF så det vore ju inte helt omöjligt. 

Mina sammandragningar börja kännas mer påtagliga så det märks att det är nära nu. Jag märker även att bebisen har mindre plats att röra sig på då rörelserna har ändrat karaktär lite grann. Ibland nojjar jag för att det var längesen h*n rörde sig men då brukar det inte dröja länge tills bökandet är igång. 

Jag har nu sjukt ont vid revbenen så jag hoppas att magen sjunker snart. Jag inbillar mig att det gjort det redan en aning men jag vet inte.. Jag har det även besvärligt med foglossningen. Försvinner den så fort man har fött sen eller? Jag har ingen aning. Det vore ju så skönt å bli kvitt den här smärtan. 

Jag tänkte det vore roligt om ni som läser vill gissa på när ni tror att bebisen kommer och vilket kön. Så skriv en kommentar om vad ni tror :) 

Jag tror att det är en tjej och hon kommer titta ut  25/1 :)


Kommentarer
Matilda Härsing säger:

Tror att det är en tjej och att hon kommer ha samma födelsedag som mig, 28/1 ;)

2014-01-15 | 21:13:39
Bea säger:

Jag har också en känsla av att det är en tjej, jag tror hon kommer ut den 23. Rena gissningar men ändå! :)

2014-01-15 | 22:15:04
Alexandra Rydin säger:

Jag tror det är en tjej och 1/2. Var så länge sen vi träffades nu! Men det är kul att följa dig och se en glimt av vad som händer i ditt liv! :) hoppas du mår bra och bebis kommer snart!
Kram!

2014-01-16 | 07:29:40
Anonym säger:

Flicka

2014-01-16 | 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: