Ja tiden bara rusar iväg! Har inte fattat att vi snart är i mål liksom. Snart är vi vår fullbordade familj. En riktig kärn familj. Längtaaaaar!! Vill bara få den här graviditeten ska vara över. Jag börjar dessutom noja lite för förlossningen. Vet att när det väl är dags så kommer man ju känna igen smärtan och jag är lite orolig hur jag kommer reagera på det. Men samtidigt så längtar jag eftersom att jag är fullt medveten den här gången vad resultaten blir. 

Igår kväll kunde jag inte sova. Jag började planera i huvudet hur livet efteråt kommer bli. Med två barn och allt där till. Jag insåg också att jag inte har packat BB väskan. Vilket jag gjorde med Albin i typ v30. Men den här geviditeten har varit mer lugn. Jag har liksom inte förberett lika mycket som med Albin. Kanske för att vi har en hel del grejer sen innan och kanske för att man har fullt upp med treårs-trotsen. Men det börjar komma ikapp och jag inser att nu måste jag börja förbereda på riktigt. 

Idag ska vi på tillväxtultraljud. Ska bli roligt att se bebisen igen och jag hoppas att h*n vuxit ordentligt. Var inte på massa forum igår och läste om andra mammor som fått gå på tillväxtultraljud och deras bebisar hade vägt mellan allt från1500g-3600g. Så att min bebis kommer väga ca 2800g känns ändå ganska normalt jämför med 1500g. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: