Kan livet verkligen vara så här bra? Jag känner mig otroligt tillfredställd och det var nog längesen jag var så här lycklig. 

Vi har iallafall kommit hem och har mer eller mindre installerat oss som tvåbarnsföräldrar. Det är väldigt annorlunda. Fredrik och Albin har redan hittat varandra på ett helt annat sätt. Det är som att Albin förstod från början att jag inte längre har möjligthet att vara honom till lags hela tiden som förut. Jag måste dela min kärlek mellan dessa två underbara barn och det är en väldigt speciell känsla. Inte negativ på något sätt utan det är bara annorlunda på ett positivt sett. 
  
Lilla Lilly äter, sover och bajsar. Vi myser en heldel också. Men hon är en jäkel på att äta och det är bra. Hon behöver det. Min lilla tjej <3 
Vi var på återbesök idag och vägde, tog blodprov och gjorde hörseltest. Nu väger hon 2530g så hon har nästan gått upp 100g på fyra dagar och det är ju jättebra! 
Nu ska vi vila hela familjen. Albin fick vara hemma med oss idag men imorgon ska han till förskolan. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: