Gick och la mig igen i morse och somnade på två röda. Vaknade med ett ryck nitton minuter över tio. Jag insåg då att jag hade missat min tid hos barnmorskan. Så typiskt mig. Försökte få tag u hennes direkt nr utan att lyckas. Men som tur var sprang jag på henne på Ica nu på eftermiddagen så vi pratade och skulle hörs på måndag. 
Men när jag vaknat om igen så tänkte jag att nu jävlar ska jag ligga här hela dagen. Och jag gjorde de! Kollade 5 avsnitt paradise hotel tills klockan blev två. Då gjorde jag mig iordning för att hämta Albin. Men det blev ingen pulka eftersom att all snö är ju nästan borta. 

Nu är vi hemma hos mamma. Vi ska äta middag här och vi beställde lasagne. Så himla gott och det är en maträtt jag och Fredrik aldrig gör hemma. Varför vet jag inte men det har inte blivit så helt enkelt. Så vi passade på att önska det här :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: