Känner mig mycket bättre nu! I huvudet alltså. Har haft små attacker hela dagen men så länge jag gjort allting i slow-motion så har det gått bra. Tv tittande var inte alls bra. Kollade ett avsnitt breaking bad och efter det höll jag bokstavligen på att svimma av huvudvärken som kom. Så jag har små pysslat här hemma mellan amningarna. Jag börjar även bli riktig skillad på att göra allt med en hand eftersom min lilla sessa inte vill vara utan mig en sekund. 

Nu har vi precis bytt om på barnen till pyjamas. Albin ville att lillasyster skulle sova med honom i hans säng. Han vill vara med Lilly hela tiden. Det är så kul att se. Igår sa han "mamma jag älskar hon jätte mycket" ååh herregud, mitt mamma hjärta smälte. Så fantastiskt att se hur han går fram till henne och hela hans kroppsspråk förändras till långsamma, mjuka rörelser och han klappar försiktigt på hennes kind samtidigt som han säger "naaaw lilla pluttis". Det är kärlek de! 

Mina fiiina älskade barn 💗



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: