Jag har ju blivit helt dagblind minst sagt! Visst är det torsdag idag? Då blir ju Lilltjejen en vecka gammal idag. Herregud vad tiden går fort!! Jag har inte gått utanför dörren sen i måndags. Jag har heller inga planer på att göra det. Det ser ju fruktansvärt kallt ut! Jag väntar med att gå ut tills det är blå himel och sol. Då är det iallafall värt att gå ut. Nu är det värme och bebismys som är högprioriterat så vi stannar inne. 

Just nu har jag precis satt på kaffe. Har jag sagt att jag i måndags (tror det var i måndags) drack kaffe för första gången sen jag blev gravid. Japp, jag kunde inte dricka det utan att kräkas och så i måndags var jag tvungen att pröva. Och det gick! Så nu ska jag dricka kaffe med Linda å Jesper som kom precis :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: