Den här dagen har gått så himla fort! 
Vi började med att ta en promenad till dagis. Vi sov hos min mamma så då passade vi på att gå eftersom att det är så nära och att jag är så fruktansvärt trött på att behöva ta bilen överallt. Så en morgonpromenad satt inte helt fel. Jag fortsatte även med en PW med barnvagnen efter att vi lämnat storebror.

10.30 hade jag en tid hos L8 för att kolla mina linser. Hon konstaterade att jag ser en aning sämre en tidigare så jag ska pröva en ny styrka på linserna. 

Efter det lunchade jag med Sandra och Leon på momos och när vi var klara var det dags att hämta Albin på dagis. Jag hann springa in på Kappahl förresten innan jag hämtade Albin. Lilly fick sig en ny body, tights och en kofta. 

Nu är vi hemma hos mamma igen och här har vi haft myskväll med Caroline och opal. Vi har ätit taco-middag och druckit kaffe och hängt i soffan. Carro gick precis så nu är det bara ja å syrran här. Och barnen såklart. Ska natta Albin så fort Lilly ätit och sedan funtar jag på att träna. Men vi får se, det är endas promenad idag enligt schemat men det skadar väl inte om man kör träningen iallafall? 
Min lilla groda. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: