Albin sov kvar hos farfar igår så vi här hemma passade på att ta sovmorgon till 11 idag. Jag vart själv förvånad över att vi sov så länge med tanken på att jag sov typ hela dagen igår men det är väl amningen som suger musten ur en. 

Bosse kom och lämnade Albin runt tolvtiden. Sedan har vi bara varit hemma. Mamma var förbi med vitamindryck hon fått av Anna till mig som jag ska dricka varje dag för att undvika huvudvärk. Tack, hoppas det funkar! 
Efter det kom Titti, Alex och hundarna hit och fikade och lekte. Albin är ju väldigt förtjust i hundarna så han tyckte det var super roligt. Vi var även ute en stund så både Enzo, Stella (hundarna) och Albin fick springa av sig. 

Nu har Titti å Co. åkt hem och vi har precis ätit middag. Ikväll blir det mys i soffan men först måste jag tvätta å plocka undan lite. 

Alex och Albin åker snow-racer. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: