Idag fyller min lilla tjej 1 månad! Hon är mer och mer vaken för varje dag som går, hon tittar och är nyfiken. Hon har inte riktigt fixerat blicken men man ser att hon hänger med lite gran. 
Lilly är en snäll bäbis men när hon vill något säger hon till ordentligt. Hon sover ca 4 timmar i streck på nätterna nu förtiden så det är vi glada för! Hon är även är liten kräkis så små handdukar hänger med överallt. Men det brukar väl stabiliseras efter ett tag i takt med att hon växer.
Ja det har verkligen hänt en del på hennes första månad, hon är väldigt stark i nacken och gillar stundvis att ligga på mage. Hon har fått mer kött på benen (bokstavligt talat) och är inte så pytte liten längre, hon ser mer ut som en bebis nu istället för det här nyfödda utseenden. 

Hon är så otroligt vacker min lilla Lilly och jag kommer aldrig kunna titt mig mätt på henne. Kärleken är obeskrivlig! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: