Nu är jag tamejfan helt klar med skolan!!! För två minuter sen gjorde jag min allra sista gymnasieuppgift någonsin. Om det känns skön? JAA. Kan inte beskriva hur lättad jag är. Imorgon sätts betygen och jag kan garantera att jag kommer springa ut med ett fullständigt slutbetyg. Åååh känslan!!

Imorgon är det mysdag med klassen. Kommer var roligt men samtidigt känns det i hjärtat att vi inte kommer gå tillsammans igen efter tre år. Eller ja, för min del två men endå.

JaJa ska inte sitta här å svamla, Fredde nattade precis Albin så nu ska vi kolla matchen å käka "poppisar".

Kommentarer
Anonym säger:

HÄRLIGT! fan va bra jobbat, måste kännas som en riktig lättnad. Vad ska du ha för kläder på studenten och hur ska du fira?

2012-05-30 | 21:11:42
Patricia mamma till Saga & Wiggo säger:

Fyfarao vad du är bra!!! <3

2012-05-30 | 23:51:05
Bloggadress: http://popblogg.nu
Sarah säger:

Fan vad du är bra :D riktigt bra kämpat!

2012-05-31 | 08:43:26
Bloggadress: http://marybusteed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: