Det var längesedan som jag hade en sån här lugn vecka. Vi har inte alls gjort speciellt mycket och jag har haft två dagar i rad då jag inte gjort någonting alls typ.

I måndags var vi hemma hos Sarah och barnen. Det var efterlängtat och kul av alla. I tisdags körde vi behandlingar jag och Jenny. Marre fick benen vaxade och Victoria fick fransar och bryn fixade. Jag han med en lunch med pappa också.
Onsdag chillade vi hela dagen, lämnade å hämtade Albin. Mycket mer en så blev det inte. Jo jag smet iväg och solade 20 min på kvällen när barnen sov.
Och idag har jag bara varit på ett möte på morgonen, lämnat och hämtat Albin och restrerande tid har jag legat på soffan. Det har varit såååååå skönt! Men nu känner jag att jag behöver bryta det mönstret.

Imorgon åker vi till Sundsvall och hänger med mormor och morfar. Det ska bli mysigt. Dom är så omhändertagande och omtänksamma. trots att vi yngre generationen borde ta hand om dom så är det alltid dom som pysslar om en och fixar å donar med allt. Så med andra ord blir det en lugn helg också. Nästa vecka ska jag försöka ta tag i mitt slöa liv. Det är saker som ska ordnas och fixas. Så väntar mig en händelserik vecka. Både på gott och ont.

Nu ska jag försöka sova. Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: