Inatt så har Lilly sovit som en liten ängel. Vi gick å la oss vid tolv, då hade jag precis ammat och Lilly å Fredde somnade direkt. Jag somnade väl runt halv ett. Kl halv fem vaknar Lill tösen och vill ha mat. Jo man tackar! Fyra och en halv timme fick vi sova. Ammade då och bytte blöja osv så vi somnade väl om vid fem rycket. Så nu vid åtta kom Albin in till oss så då vaknade jag och kände att tuttarna skulle sprängas så jag väckte Lilly precis så hon fick käka. Tre timmar till i sträck. Känner mig faktiskt riktigt utvilad! Så det hör skulle jag kunna vänja mig vid. Att hon sover ca 4 timmar i sträck, det vore ju underbart! Och idag är det dessutom lördag så vi att en lång mysmorgon och ligger kvar i sängen ett tag till! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: