Vi har spenderat hela dagen med Janine och Liam. Först var vi på badhuset vilket var jätte roligt. Albin tog sig för första gången från ena kanten till andra. Han gick alldeles själv på bassängbotten och jag var så stolt så att jag höll på att spricka. Han är annars världens badkruka och sitter endast på kanten. Så det var stort! 
Efter det åkte vi till donken och käkade tidig middag och barnen fick leka i lekrummet. Vi mammor var helt slut efter ett par timmar i bassängen och matkoma på det. 
Det var ett perfekt avslut på den här veckan faktiskt. 

Nu är jag, Albin och Fredde hemma hos freddes pappa och ska äta löjromstoast. Vi försöker att hålla Albin vaken så vi kan lägga oss i tid ikväll. Var inte lätt i bilen påvägen hit kan jag säga. Jag fick sitta å sjuka och prata konstant för att han inte skulle somna. Stackarn, men vi måste verkligen tillbaka till rutiner om han ska vara ett normalt fungerande barn på dagis. 
Så vi blir inte alltför sena här, vi åker så att Albin kan somna i bilen för natten. 

Nu ropar dom från köket. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: