Herregud vilken natt! Jag trodde på riktigt att mitt huvud skulle sprängas. Tack för "tipsen" på vad det kunde vara, järnbrist hade jag inte en tanke på. Men jag tror dessvärre efter den här natten att det är migrän jag har. Det här är tredje dygnet nu och för tillfället känns det liiiite bättre. Men jag ska inte hoppas för mycket. 

Lilltjejen sköter sig exemplariskt. Hon äter, sover och bajsar. Men från det att vi går och lägger oss till ungefär kl 3 på natten sover hon korta stunder. Hon vill amma ungefär 1ggr/timmen. Men efter klockan 3 sover hon till halv 7-7 och då käkar hon och sen somnar vi om till 9- halv 10. Så det är helt klart godkänt! 

Har precis pratat med BVC så hon skulle ringa mig imorgon för att boka tid för hembesök. 
Idag har vi inga planer. Det får bli en lugn dag med tanken på huvudet. Inga snabba rörelser, inte för ljust, inga höga ljud osv. Soffan, bebismys och en bra film. Så får det bli. Men först frukost! :) 

Hon ser ut som Albin, fast i tjej vertion <3 


Kommentarer
Anonym säger:

Försök att dirka extremt mycket vatten
äta ordentligt och regelbundet och vila så ska
du se att huvudvärken släpper!

2014-01-22 | 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: