Jag har verkligen hållt på å röjt hela dagen. Jag har gjort iordning Albins och min garderob, rensat bland kläder, möblerat om, fixat Albins säng lite större  eftersom att han har en växasäng så tänkte jag att det var lika bra..mycket skönare för mig å Fredde när vi nattar och läser saga och dessutom brukar Fredde gå in å sova där när Lilly vaknar på nätterna så nu får dom plats ordentligt. Storstädat har jag också gjort . Ja som sagt så har jag fått en hel del gjort idag. Men ett tag under dagen så höll jag på att planera och möblera om i huvudet, alltså jag försökte tänka mig hur det skulle se ut om jag gjorde si eller så, så att jag kände hur jag fick ont i huvudet. Samma huvudvärk som jag hade förra veckan, så då fick jag stänga av musiken och lägga mig ner en stund och försökte att inte tänka och vet ni det sjukaste? Det funkade! Haha. Huvudvärken släppte sakta men säkert. Så det ska jag komma ihåg till nästa gång jag tänker för mycket. 

Oj nu har klockan slagit några minuter över tolv så det är dags att knoppa. Ställer klockan imorgon så vi inte missar att vara på dagis INNAN kl 09.00 eftersom att de ska åka iväg och åka skridskor och låste hinna med bussen 09.18. 

Albins rum nu 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: