Alltså jag gråter inombords! Jag har varit så fruktansvärt klantigt att jag har raderat varenda liten bild i min telefon. Jag vet inte hur jag lyckades men jag höll på att fixa med bilderna på datorn. Jag skulle lägga över alla bilder på datorn för att SPARA dom å så raderar jag dom. Hur klantig får man vara?? Jag hatar mig själv just nu. ALLA bilder från BB och på Lilly är borta. Har ju några enstaka som jag läggt upp här och på Facebook och instagram men det är ju så himla få jämfört med vad jag hade. 
Är det någon som vet om man kan få tillbaka dessa bilder?? Jag håller på att googla osv och jag kommer inte kunna sova förens jag vet! Å herregud, nu grinar jag. Fan säger jag bara! Sånt här händer bara mig. Aaaaahh snälla hjälp?!?!? 
Kommentarer
Josefine säger:

Om du raderade dom i biblioteket så går det inte. Om du kanske har säkerhetskopierar dom någon gång så ska dom ju finnas i iCloud har jg för mig.. Jg googlade på återställa raderade foton på iPhone och hittade en sida från Apple support, gå i där för dom visade och skrev hur man återställer raderade bilder.. Jag hade dött om detta hänt mig, lider verkligen Me dig!!

2014-01-24 | 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: