Har kännt att det legat å lurat unde hela dagen och efter att jag hämtat Albin på dagis så pallade inte huvudet mer. Då barst det och huvudvärken var på plats. Så fruktansvärt jobbigt, själv med två barn. Ena skriker efter mat eller nått å andra hoppar upp å ner av okänd anledning och sjunger, låter å gapar å skriker. Jag ringde Fredrik å bad han skynda sig hem. Tog två alvedon och tog mina sista krafter till att laga mat. Så fort Fredde kom hem tog jag med mig Lilly in i sovrummet och släckte alla lampor, stängde dörren, gav henne käk och sen tvär deckad jag. Lilly med. Fredde tog med sig Albin ner till Tessan å Tommy så jag fick sova ordentligt i lugn å ro så det tackar jag för. Efter två timmar vaknade jag när dom kom hem och då kändes det lite bättre. Fredde gjorde iordning te å mackor som jag åt i sängen och efter det blev det ytligare lite bättre.

Nu sover båda barnen och jag hör att Fredde också somnat. Lilly sover för andra gången i sin egna säng så jag får sova ordentligt. Blir ju att man ligger på halvspänn när hon sover med oss. Huvudvärken är kvar med betydligt bättre och inte så intensiv. Ska försöka sova nu så jag orkar med morgondagen då jag ska träffa min efterlängtade kära vän Malin! Och hennes bumling! Ska bli så kul. Så nu säger jag god natt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: