Jag har verkligen svårt att gå och lägga mig i tid. Lyckas alltid bli pigg runt tio-tiden och börja fixa små saker här hemma eller så ligger jag i sängen och kollar runt på internet och gör jag inte det så kollar jag på film med Fredde. Jag är verkligen en kvälls/natt människa. Men det stör mig att jag inte bara kan gå och lägga mig eftersom att det här drabbar nu morgondagen. Albin ska få gå på teater med dagis imorgon och dom måste gå ifrån dagis kl 8.45 så därför siktar jag på att vara där 8.30 vilket betyder att vi måste gå upp MINST en timme innan och då får vi stressa så det vore bra om vi hade en och en halv timme på oss och då måste vi gå upp 7.00. Åh måste verkligen sova NU 

Jag vill bara säga att vi har haft en bra dag. För att göra det snabbt och enkelt för mig själv så listar jag dagens aktiviteter: 

-BVC med Lilly. 
- promenad med Jenny 
- Tisdagsfika med Linda å Co. 
- snabbhandling på Ica skånska 
- mellis hemma med Albin å Lilly
- födelsedagsfirande hos svärmor som fyller år idag. GRATTIS igen :)
- Lek och bus med Albin å Thea som vi tog med hem från svärmor medans Tessan handlade 
- kvalitetstid med Albin när Lilly sov, vi kollade bilder på ajfonen och fotade oss själva
- avslutningsvis blev det te å kvällsmackan i sängen medans jag surfade runt på paddan. 

Bjuder på den här bilden på mig å Albin. "Nu tar vi en superduper fin bild på dig och mamma, se glad ut nu Albin" 
Haha ja men visst, såhär kul tyckte Albin det var och jag hade ju noll koll på hur mitt hår såg ut. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: