Just nu ligger jag i soffan med Albin och kollar Bolibompa. Hade egentligen planerat att stor städa som jag vanligtvis brukar göra på fredagar. Men jag har så ont i ryggen och foglossning så jag tror att jag kommer hänga i soffan hela kvällen. Det värsta är att när jag ligger ned för länge får jag ont av det också, samma sak när jag sitter och likadant när jag rör på mig. Så det kommer bli en härlig variation på sitta, stå och ligga känner jag. Herregud, är det såhär det är att ha foglossning. Hade inte ens värk i lilltån när jag väntade Albin. Snacka om skillnad det är på graviditeter! 

Nu ska jag försöka, med all min kraft, att resa på mig på lindrigaste sett å ta ett varv fram å tillbaka till köket å hämta glass å värmekudden. Bra kombo eller hur? Haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: