Några minuter efter att jag slutat jobbet och satt mig i bilen påväg hem så ringde Victoria och ville ha middags sällskap å vi bestämde ganska snabbt att vi skulle ses på donken. Trots att jag mer eller mindre har förätit mig på det så var det gott och dessutom slapp vi laga mat. Så det var bra. Efter middagen körde vi Moa till stallet och jag å Albin åkte vidare till huset. Albin levde rövare som vanligt och jag möblerad om å fixade å donade. Känner att jag borde hoppat över om-möbleringen och väntat tills jag kunnat få hjälp för nu har jag ont i ryggen och foglossningen gör sig påminnd. Men det är så svårt att låta bli att boa in sig. Längtar så förbaskat efter att få flytta in! Men snart så! 

När vi kom hem från huset kom jag på att jag fått klister-tatueringar av Linda å Jesper. Eftersom att jag tidigare lovat Albin att han skulle få det så var det bara att dutta på skiten eftersom att jag håller det jag lovat. Alltid.
 Så nu ligger en mycket nöjd och tillfredställd liten kille med två gnuggisar på armarna här bredvid mig och är på G att somna. Älskade barn. 

När Albin somnat helt ska jag gå ner å pyssla lite här hemma och sen blir det sägen för mig också. Är riktigt trött efter vistelsen i huset haha. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: