Igår gick vi å la oss halv nio allehopa. Både jag och Fredde var skit trötta så det var ingen ide att försöka hålla oss vakna. Jag hade egentligen behövt plugga men jag orkade verkligen inte! Så himla less på allt just nu känner jag. 
Men i alla fall så tänkte jag att jag skulle vakna i tid och ta en lång härligt frukost med Albin. Men alltså jag var så trött imorse så jag snoozade 1 timme och gick upp så sent så att vi fick slänga i oss frukosten i bilen. Hur kan det vara möjligt? Att gå å lägga sig i tid å vakna tröttare än någonsin och dessutom ha huvudverk på det? Har man sovit för mycket då eller? Ah jag vet inte, men känner mig hel konstig idag. Hoppas jag kan piggna till lite snart för idag ska jag på kurs på huvudkontoret. Så då kan det ju vara bra att vara "fit fot fight" liksom... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: