Även fast det var skönt att komma tillbaka till jobbet så har min dag bara varit kaos. Mitt humör har varit på minus och tankarna på en annan planet vilket resulterat i att jag glömt massa grejer, fick hoppa över lunchen av olika anledning, irriterat mig på små saker osv. Men dagen slutade över förväntan otroligt bra! Vi har bl.a. Kollat nytt boende då vi bestämt att radhus kanske inte riktigt var som vi tänkt det. Iallafall inte det här. Och sen för ca en timme sedan kollade jag vad jag får tillbaka på skatten. OMG säger jag bara! Sommaren är räddad! Så nu har jag lallat omkring här hemma med ett leende på läpparna. Känns riktigt skönt!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan å vänta på att Fredde ska komma hem .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: