Håller på att packa för fullt. Imorgon efter jobb å dagis drar vi ut med båten till Ingmarsö. Ska bli så himla mysigt. Vi åker med Terese å Tommys båt och sedan är det väl ett dussin andra båtar som åket ut. På midsommar ser det ut som att vi är 50 st i sällskapet som ska grilla lam och dansa runt stången under moder jords befruktning. Haha. Men va tiden går fort! Jag vet att jag tjatar om det men jag hänger verkligen inte med. Det är liksom sommar nu!

Jag nämnde i ett tidigare inlägg "om två veckor får vi besked" och jag kan säga att det gick åt helvete. I fredags kom svaret. Det var både väntat och oväntat, man hoppas ju liksom på det bästa in i det sista. Men men. Det är bara att börja planera framtiden efter det.

Annars då? Jag ska ju absolut inte klaga. Imorgon efter jobbet är det semester som gäller. Sen är jag ledig v26, jobbar v27 och tar semester igen tre veckor! Ojojoj vad välbehövligt. Är trött hela tiden, jag BEHÖVER semester. Typ helst igår. Men EN dag kvaar!

Nu ska jag resa mig upp och fortsätta packa!

Kommentarer
Anonym säger:

Ännu mer nyfiken!

2013-06-18 | 21:47:15
Jessica säger:

Jag är lika nyfiken jag,är det hemligt eller? Man förstår ju inte nånting.. :P

2013-06-19 | 22:19:35
Anonym säger:

planerar ni nästa barn?

2013-06-23 | 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: