Har haft en jätte mysig julafton min min familj. Vi kollade Kalle Anka, åt god julmat tills vi låg allihopa i soffan med mat koma. Tomten kom och Albin vart livrädd, stackarn. Han lyckades övervinna rädslan tillslut och vågade sig fram och ta emot julklappar av tomten. 

På kvällen spelade vi spel. Mamma hade köpt galen panna och det var riktigt roligt! 
Det var en riktigt lyckad julafton även fast familjen inte var fullbordad. 

Idag blir det inte många knop gjorda, vi ligger i soffan just nu. Jag mår lite konstigt, känner mig så rastlös men ändå stressad inombords. Vet inte vad jag ska göra, om jag ska sitta eller stå jag går runt här hemma och bara känner mig allmänt less. Lägger mig ner 5 min innan jag är uppe å går igen. Ont har jag också. Förbaskat ont. Jävla foglossning. Nä den här dagen är bara skit. Funderar på att gå å lägga mig igen.. Tur att mormor och morfar är här, morfar har bra med tålamod och håller Albin sysselsatt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: