Tack och lov att det är fredag imorgon. Jag är så trött att jag vet inte var jag ska ta vägen. Hela veckan har det varit så. Har vaknat varje morgon och börjat fundeta på om jag ska vabba eller sjukanmäla mig. Har inte haft någon lust alls att jobba. Jag har mitt stabila samvete att tacka för att jag tagit mig till jobbet och lyckats vakna till någorlunda och fått dagarna gå ändå. Men alltså när ska jag få bli pigg och hitta ork?

Igår var Sarah och Nila här och lekte å käkade middag. Super mysigt var det. Ungarna var nöjda och dom två är verkligen lilla kärleksparet. Albin sprang ut på gården och efter kommer Nila springandes och ropar "ääälskling, var är duuu" haha. Så himla söta.

Idag efter jobbet å dagis åkte vi hem till Sandra å Leon och lekte tills det var dags att åka hem å laga mat. Och lite senare kom Annika, Sandra och Leon förbi för att låna sommarkläder då Sandra å Leon ska till Spanien på lördag. Jag är inte alls avundsjuk. Lovar.
Barnen tyckte det var roligt att få träffas två gånger på en å samma dag iallafall.

Nu ligger jag i sängen och kommer somna i samma sekund som jag avslutar den här meningen och släcker lampan. Så trött är jag. God natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: