Haft en bra dag på jobbet idag. Allt har flytit på bra och det är så otroligt skönt att det har varit sol och varmt ute! Det livar upp hela humöret. Lunchdetjade med Mamma, Stellan och Tilda hemma hos Stellan. Det var mysigt. Värsta lyxen att få nylagad hemma mat till lunch. Det händer aldrig. förutom idag då. 
 
Efter jobbet åkte jag förbi Caroline och fikade med henne. Fredde hämtade Albin idag så jag hade egentid fram tills middagen. Verkligen skönt! Speciellt när man lyckas bjuda in sig hos en kär vän. 
 
När vi käkat middag och städat samt hängt en tvätt tog jag med mig Albin ner till verkstaden för att tvätta bilen invändigt. Snacka om att det behövdes. Fy satan va mycket skit det var i HELA bilen. Men nu är det gjort å jag gör inte om det igen på länge! jobbigt var det. 
 
Just nu sitter jag och pluggar. Så typiskt mig att komma igång med det så sent på kvällen. Måste nog ställa alarm på när jag ska gå å lägga mig för det är inte omöjligt att jag sitter här till små timmarna eller typ somnar i någon oskön ställning och får nackspärr. Bäst att jag forsätter med uppg så jag hinner med det jag har planerat. 
 
Hej så länge! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: