Det var riktigt tungt att jobba idag kan jag säga. Men det gick, har så bra schema nu så ska verkligen inte klaga.

Efter jobbet åkte ja å Albin hem till mamma å käkade med henne, mormor, morfar å Stellan. Så glad över att mormor och morfar är här! Dom är bäst. Och ett plus i kanten är att dom lagar världens godaste mat.

När vi sedan kom hem så var det nattning på en gång. Albin somnade fort utan tjafs så det var skönt.
Linda var över på te mys också. Gud man har ju hunnit med en del saker idag. Jag som borde åkt direkt hem efter jobbet å lagt mig med min förkylning. Den är oförändrad även fast jag levt på Alvedon, nässprey och halstabletter idag. Så måste nog sova nu och hoppas på bättringsvägar imorgon. Natti natti.

Kommentarer
best dressed celebrities of the week säger:

This article makes sense and makes for very interesting reading. This is unique and enlightening content. Thank you for sharing your expertise and views in this area. I truly enjoyed taking in all this information.

2012-10-05 | 12:21:06
Bloggadress: http://lukehewitt37.xanga.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: